مشاور تبلیغاتی ماکان

مشاوره تبلیغاتی باحضور مشاورین مجرب در شرکت تبلیغاتی ماکان

مشاور تبلیغاتی ماکان

مشاوره تبلیغاتی باحضور مشاورین مجرب در شرکت تبلیغاتی ماکان

شرکت تبلیغاتی ماکان

شرکت تبلیغاتی ماکان با سال‌ها تجربه و همکاری با جوانان مستعد، خلاق، ایده پرداز، و همچنین استفاده از تکنولوژی
روز دنیا ارائه دهنده خدمات متنوع تبلیغاتی است. مدیران شرکت ماکان بر این باور هستند که یک شرکت تبلیغاتی خوب
باید در تمام زمینه‌های تبلیغاتی توانمند باشد و بتواند نیاز مشتری خود را در هر زمینه‌ای براورده نماید. درحال حاضر
شرکت تبلیغاتی ماکان خدمات کاملی شامل : طراحی و سئوی سایت – مشاور تبلیغاتی – تولید تیزر و انیمیشن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ
علاوه بر این کارشناسان فروش و مشاورین تبلیغاتی شرکت تبلیغاتی باید توانایی ارائه مشاوره به مدیران کسب و کارها برای انتخاب
بهترین روش تبلیغاتی متناسب با توانایی آن برند را داشته باشند. لذا ما همواره در تلاش هستیم تا
خدمات شرکت تبلیغاتی ماکان را روز به روز افزایش دهیم و دانش و تجربه کارشناسان و مشاورین تبلیغاتی خود را
افزایش دهیم. ما در کنار شما هستیم و تا رسیدن به اهدافتان شما را همراهی می‌کنیم.

عکاسی تبلیغاتی

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۶ ب.ظ
شرکت عکاسی صنعتی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی، برای معرفی محصولات و کالاها به صورت حرفه‌ای و با جزئیات کامل است، به طوری‌که مخاطب با مشاهده عکس متوجه موضوع و نوع کالا بشود. در ابتدا لازم می‌داریم که این موضوع بسیار مهم را متذکر شویم که عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی کاملا از هم متفاوت هستند. همچنین عکاسی مدلینگ نیز وارد مقوله‌ی جداگانه‌ای می‌شود. شرکت تبلیغاتی ماکان با همکاری با عکاسان حرفه ای در زمینه عکاسی حرفه ای از محصولات و کالا های شما فعالیت می‌نماید. شما عزیزان اگر درپی شرکت عکاسی تبلیغاتی هستید، شرکت تبلیغاتی ماکان با افتخار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

عکاسی تبلیغاتی علاوه بر ویژگی‌های عکاسی صنعتی ، ویژگی‌های دیگری نیز دارد.

در عکاسی تبلیغاتی، عکس گرفته شده صرفا محصول را در معرض تماشا قرار داده و آن را معرفی می‌کند.

ویژگی های عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی مدلینگ یا عکاسی صنعتی ؟ اینکه شما کدام یکی از عکاسی‌ها را انجام می‌دهید تفاوت ندارد.
شما باید قبل از شروع عکاسی و عکسبرداری باید هدف از عکس و اینکه دلیل و نحوه و محل انتشار را مشخص کرده باشید تا بتوانید همراه با تیم عکاسی بهترین تصمیم را در خصوص نحوه عکسای بگیرید. لازم به ذکر است بدانید که عکاسی تبلیغاتی ، صنعتی را نباید خیلی ساده گرفت و هر عکس را می‌توان به بیان یک داستان و یک موضوع مهم مرتبط کرد. عکاسی مدلینگ بعنوان زیر مجموعه‌ای از عکاسی تبلیغاتی و عکاسی تبلیغاتی بعنوان زیرمجموعه‌ای از عکاسی صنعتی هستند. با این توضیحات سراغ ویژگی های عکاسی تبلیغاتی می‌رویم.

  • در عکاسی تبلیغاتی از ترکیب مناسب استفاده نمایید
  • عاطفه و احساسات مخاطبینتان را تحریک نمایید
  • داستان یک عکس
  • مخاطبین را مجبور به تخیل نمایید
  • ثبت لحظات خاص
  • استفاده از نورپردازی و رنگ بی‌همتا
  • جزئیات پنهان را نمایش دهید
  • از یک زاویه نگاه نکنید و ایده بخرج دهید

۱- در عکاسی تبلیغاتی از ترکیب مناسب استفاده نمایید.

برای شروع عکاسی باتوجه به نوع محصول یا کالا ، ترکیب بندی تصاویر و رنگبندی خیلی اهمیت دارد. همانطور که گفتیم در عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی عموما از بک سفید استفاده می‌کنند. اما قطعا استفاده از بک مشکی یا رنگ‌های ثابت می‌تواند جلوه خاصی به عکاسی و تصاویر شما ببخشد. همچنین گاهی در عکاسی از لوازم اضافی یا اکسسوری استفاده می‌شود که باید با طرح کلی و رنگبندی با محصول همخوانی داشته باشد و در طرح کلی تاثیر منفی نداشته باشد.

2- عاطفه و احساسات مخاطبینتان را تحریک کنید

عواطف و احساسات انسان‌ها همواره در تمام زندگی تاثیرگذار بوده. احساس خنده یا گریه، حس شادی یا غم و هیجان، این احساساتی است که انسان با آنها زندگی می‌کند. در هنگام عکاسی نیز باید به این نکته توجه شود که تصویر نهایی باید روی احساسات مخاطبین تاثیر بگذارد و آنها را به خرید محصول ترغیب نماید. طبیعتا اگر تمایل به عکاسی حرفه ای از محصولات و کاهای خود را دارید، این موضوع یکی از نکات مهم و کلیدی است.

۳- داستان یک عکس

منظور از داستان یک عکس، نمایش هرچه بهتر عکس همراه با جزئیات کامل است. تا مخاطبین شما به محض مشاهده تصویر با داستان محصول شما ارتباط برقرار کند و جهت خرید این محصول ترغیب شود.

۴- مخاطبین را مجبور به تخیل نمایید.

اینکه یک تصویر و داستانش یک جذابیت ویژه داشته باشند بسیار مهم است. اما اینکه با دیدن آن تصویر قوه تخیل مخاطبین شما فعال شود می‌تواند به مراتب تاثیر گذارتر شود. بعنوان مثال تصویری از یک لباس را در نظر بگیرید که بسیار جذابیت دارد و مخاطب شما هم از دیدن آن لذت می‌برد. حال در نظر بگیرید همان شخص با دیدن آن تصویر خود را در حال پوشیدن آن لباس فرض کند، قطعا بزودی به آن بوتیک مراجعه کرده و از آن جا خرید می‌نماید.

۵- ثبت لحظات خاص

لحظات خاص در عکاسی بسیار تاثیر گذار هستند. همانطور که در عکس‌های خانوادگی و شخصی شما برخی عکس‌ها بدلیل اینکه در لحظات خاص ثبت شده‌اند دوست داشتنی هستند. در عکاسی تبلیغاتی نیز ثبت لحظات خاص می‌تواند برای ارتباط با مخاطبین بسیار تاثیرگذار باشد. از کاربرد این مورد بیشتر در عکاسی مدلینگ می‌توان استفاده کرد. بعنوان مثال شما در حال راه رفتن مدل خود از او عکاسی انجام دهید و یا در حالت لایف استایل و روزمره عکاسی انجام دهید. مخاطبین با عکس هایی که بصورت طبیعی جلوه می‌کنند ارتباط بهتر و بیشتری برقرار می‌کنند و طبیعتا تاثیر بیشتری روی آنها دارد.

۶- استفاده از نورپردازی و رنگ بیهمتا

مهمترین و مهمترین و مهمترین موضوع در عکاسی با هر روش و مدلی نور می‌باشد. گاهی برای شما نیز پیش آمده که در منزل خود در یک آیینه بهتر از آیینه دیگر به چشم می‌آیید. تنها دلیل این اتفاق نور مناسبی است که در کنار آیینه اول هست و شما را بهتر نشان می‌دهد. حال در نظر بگیرید که در عکاسی نور می‌تواند چه نقشی داشته باشد. حیاتی ترین موضوع رعایت نور مناسب در عکاسی و رنگبندی تصاویر می‌باشد.

۷- جزئیات پنهان را نمایش دهید

مخاطبین امروزه دارای سطح دانش مناسبی هستند. در هنگام مشاهده عکس به جزئیات توجه بیشتری می‌شود. جزئیاتی که در عکاسی می‌تواند تا 40% عکس را کامل‌تر نمایش دهند. در عکاسی تبلیغاتی که همزمان از انسان برای نمایش محصولات استفاده می‌شود باید به این نکته بیشتر اهمیت داده شود. چرا که در عکاسی تبلیغاتی جزئیات بیشتری از نمایش محصول و مدل وجود دارد.

۸- از یک زاویه نگاه نکنید و ایده بخرج دهید

طبیعتا اگر شما با دیدگاه خودتان شروع به عکاسی نمایید و از آنجایی که انسان‌ها دیدگاه‌های متفاوتی دارند این امکان وجود دارد که با نظرات متفاوتی روبرو شوید. در هنگام عکاسی سعی نمایید تا از زوایا و پرسپکتیو های متفاوتی عکاسی را انجام دهید تا علاوه بر عکاسی حرفه ای از محصولات بتوانید یک تصویر بی نظیر خلق نمایید. حتما در هنگام عکاسی از شرکت عکاسی تبلیغاتی بخواهید که به شما ایده دهند. چرا که یک شرکت عکاسی تبلیغاتی با توجه به تجربه‌ای که دارد قطعا ایده‌های بهتری را می‌تواند برای شما داشته باشد.

شرکت تبلیغاتی ماکان بعنوان یک شرکت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با حضور عکاسان صنعتی و در استودیو مجهز آماده به همکاری با مدیران و کارفرمایان است.
برای داشتن تصاویری واقعی از محصولات خود، و فعالیت در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی