وظایف مشاور تبلیغاتی
چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۷ ق.ظ
- اعطای خدمات مشاوره ای به مدیران ارشد در مورد اهداف، بودجه و برنامه های تبلیغاتی
- کمک در انتخاب و ارزیابی آژانس تبلیغاتی
- تفکیک فعالیت های تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی و توسط مدیر تبلیغات داخل سازمان
- برنامه ریزی تبلیغات BTL (روابط عمومی، تحقیقات و پیشبرد فروش)
- طراحی استراتژی تبلیغاتی
- تعقیب و تحلیل استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی رقبا و گزارش به مدیران ارشد
- پیشنهاد تفکیک بودجه تبلیغاتی به وظایف، رسانه ها و زمینه های گوناگون، حسب ماموریت و شرایط رقابتی
- تایید پیشنهاد های اجرایی آژانس های تبلیغاتی، توصیه اقلام پیشبردی برای فروشندگان، عوامل توزیع و مصرف کنندگان نهایی
- برنامه ریزی و کنترل هزینههای تبلیغات به نفع سازمان (روابط عمومی، رپرتاژ آگهی، حمایتها)
- آموزش، بهسازی و اطلاعرسانی به هنگام به نیروهای فروش در مورد تبلیغات آینده
- همکاری و هماهنگی با واحدهای بازرگانی و فروش در مورد برنامههای ویژه مشترک
- تهیه دستورالعملهای اجرایی برای فروشندگان، مصرف کنندگان، نمایندگان و دیگر افراد ذی ربط
۹۷/۰۳/۲۳